2017. február 26., vasárnap

Tavaszi ajtódísz 2.


Alapvetően IKEA-hacknek indult ez a projekt, de sajnos kifogtak rajtam a svédek. Azért még nem adom fel, de ehhez valami komolyabb szerszámra lesz szükségem, mondjuk egy fűrészre. Úgy volt, hogy ennek a "Mikkamakkavejnemöjnen" típusú borostyánnak eltávolítom az alját, így meg is van az alapom. Na ez nem sikerült.... :-D


Örökre nem, de egy acélvágó eszköz beszerzéséig mindenképpen elnapolom a dolgot....

Viszont a filc virágokkal már annyira ráhangolódtam egy új ajtódíszre, hogy kellett egy "B" terv.

Amire szükséged lesz:
- vastag karton
- levelek
- virágok
- ragasztó pisztoly

A karácsonyi leárazás alkalmával jutottam hozzá ehhez a doboz levélhez a Butlersben.


Őszintén megmondom, fogalmam sincs róla, hogy ez mű vagy igazi, ha utóbbi akkor mivel van tartósítva, de törik mint az igazi száraz levél, viszont nem barnul. No nem is ez a lényeg, bármilyen levélből kivitelezhető, ha girland van kéznél, úgy még egyszerűbb, és akkor nincs szükség karton alapra sem.

Először is vágj ki egy kört a kartonból - én egy cipősdobozt vágtam szét - majd ragaszd rá a leveleket.


Ragaszd rá a virágokat és egy akasztót.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Karácsonyfadíszek még mindig