2017. február 19., vasárnap

Indián jelmez (utolsó pillanatos verzió)


Van az úgy, hogy már januárban kiderül, mi is szeretne lenni a gyermek farsangon - indián. Van az úgy, hogy szuperanyu azonnal elkezdi gyűjteni az ötleteket Pinterest-ről, és azonnal meg is rendeli a hajdíszt az Ebayről. 

Aztán van az úgy, hogy úgy elrepül másfél hónap, hogy szuperanyu hirtelen "afrancbajövőhétenfarsang"-anyu lesz, az egész jelmezből csak a fejdísz van meg, meg egy M-es férfipóló, ráadásul hétvégén két napig vendégeket fogad, így aztán az egész másfél hónapos projektre marad egy délután. 

Khm....

Szóval ilyen egy last minute indián jelmez. Ráadásul teljesen gazdaságos verzióban.

Amire szükséged lesz:

- barna férfipóló
- fejdísz (Ebayen keress az "indian feather headband" kifejezésre, bár ennek kellett egy hónap, hogy megérkezzen. Egyébként saját kezűleg elkészíteni sem bonyolult dolog. Kell hozzá három vékony bőrszíj, amit összefonva, egy gyönggyel összefogva, további gyöngyökkel és tollakkal feldíszítve meg is van.)
- tollak (hobbyboltokban kapható, én ezt a szép kéket a Flying Tiger-ben vettem)

Az egész jelmez legbonyolultabb része a felsőrész volt. Varrógép (és varrástudás) híján nem lett túl bonyolult, mutatósabb lenne, ha nagyobb pólót sikerült volna találni.

Szóval először szétvágtam a pólót, így:


Az oldalait kézzel összevarrtam és bevagdostam.


Menet közben a "megrendelő" kitalálta, hogy ne egyenes legyen az alja, hanem háromszög alakú, így még annyit finomítottunk rajta. A vállát összecsomóztam, és kész. 

A kardíszhez a póló kivágott anyagából öltöttem össze egy darabot, arra varrtam rá néhány tollat. Találtunk még itthon egy sötétbarna lábmelegítőt, fekete leggings-t és bokacsizmát.



Nos, lehetne kidolgozottabb, szebb, de a lényeg, hogy a végeredmény egy tökéletesen elégedett mosoly. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Karácsonyfadíszek még mindig