2018. december 6., csütörtök

Karácsonyfadíszek még mindig

Ezúttal a lányom osztályának karácsonyfájára készült néhány dísz. Elkészítésében hasonló, mint az oktaéder díszek (amit még meg sem mutattam, csak a kutyás verziót.....). Bármilyen kicsit vastagabb  - egyszínű, mintás, glitteres-flitteres, metál, natúr.... - papírból készíts egy kockát, és öltöztesd fel, nagyjából ennyi a titok. :) A kockához nyomtatható sablont könnyen találhatsz a neten, díszítéshez, pedig bármilyen szalagot, zsinórt felhasználhatsz. 

Sokunk kedvence a washitape, én bevallom, a csillogósokba egyszerűen szerelmes vagyok, pedig alapvetően nem vagyok csillámőrült. Na jó, kivéve karácsonykor.... Szóval nálam a díszítés csillogó washitape-pel készült. A masni kicsit trükkös és kicsit anyagigényes, de szerintem megéri,  mert nagyon mutatós. Vágj le egy hosszabb darabot és a két ragadós felénél ragaszd össze (mondhatnám: ragaszd össze saját magával :) ), majd ezzel a módszerrel formázd meg a masnit.

Én az akasztót a masnin fűztem át (tű-cérna kombó), és ragasztópisztollyal rögzítettem a dobozkák tetejére.

Ugye milyen helyesek?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Karácsonyfadíszek még mindig