2017. február 21., kedd

Esküvői papírdekoráció - képregényekkel


Tavaly ilyenkor lett az egyik legjobb barátnőm Pinterest. Közvetlenül azután, hogy arra a bizonyos nagy napra lefoglaltuk a helyszínt, és én elhatároztam, minimális költségből, valami ránk jellemző alap dekorációt készítek. Nem rettentett el az sem, hogy sok energiámba is kerülhet akár, rendkívül lelkesen vetettem bele magam a neten fellelhető elképesztő mennyiségű információ feldolgozásába.

A témát illetően volt konkrét elképzelésem: képregény. Én csak amolyan gyerekcipőben topogó rajongó vagyok, a vőlegény viszont igazi fanatikus, így adta magát ez az irány.

Olyat szerettem volna ami:
- vidám
- színes
- de egy picit legalább alkalmi
- és még véletlenül sem ad olyan végeredményt, mintha egy 8 éves kisfiú szülinapi zsúrja lenne

Az élővirágot anyagi megfontolásból nem vettük számításba, így maradt a papír dekoráció, amit én ehhez a témához egyébként is jobban el tudtam képzelni.

Néhány ötlet:







Ahogy egyre több időt töltöttem képek és ötletek böngészésével, azt biztosan tudtam, hogy valamiféle virágot, asztaldíszt fogok készíteni képregényből.

Menet közben sajnos nem jutott annyi időm a kivitelezésre, mint amennyit szerettem volna, és nem tudtam olyan mennyiségben gyártani a rózsákat, mint ahogy eredetileg elképzeltem. Így a papírvirágok mellé felkerült az asztalra elég sok selyempapír pompom is "Karcsiéktól" (Karcsi papírboltja). Az egészet feldobtuk színben passzoló, az asztalokra futóként feltett széles szalagokkal.

A képregény vonal kicsit visszaköszönt még az ültetőkártyákon. A menükártya és a gyerekeknek egy kis színező szintén hasonló stílusban készült, de azoknak egy külön bejegyzést szentelnék, annyira szerettem őket.


A nappali, ami pár hétig valóban műhelyként funkcionált.








Pár ötletem még most is lenne ebben a témában, talán majd egyszer azokat is megvalósíthatom. :) 

Helyszín: Café Ponyvaregény, Kopaszi-gát (Budapest)
Grafika: picidia - Nagy Diána
Fotó: Fentfoto



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Karácsonyfadíszek még mindig