2018. június 14., csütörtök

Év végi ajándékötlet tanároknak

Hamarosan itt a suli vége (VÉGRE!!!!), és mi könnyes búcsút veszünk az alsós tanítónéniktől, akiknek szerettünk volna valami személyes ajándékot is adni a szokásos virág-utalvány kombó mellett. 

Úgy gondoltam szuper lenne, ha a gyerekek maguk készítenének valamit. Még pár évvel ezelőtt nagyon tetszett Angelina Jolie menyasszonyi ruhája, amit a gyerekei rajzai díszítettek, és egyszer beleszaladtam egy cikkbe egy tanítónéniről, aki arra kérte az elsős diákjait, hogy rajzolnak a ruhájára.  Nagyon tetszett az ötlet, bár a ruha ötletet azért igen hamar elvetettem, abban biztos voltam, hogy ezen a volna lenne jó elindulni. A póló túl sablonosnak tűnt, így jött képbe a sál.

Valójában én csak az ötletet és az alapanyagot biztosítottam, minden mást a gyerekekre bíztam, és szerintem így lett tökéletes. :)


Szerintem egy szuper egyedi, személyes, és nem utolsó sorban hordható, saját készítésű ajándékot kapnak majd a tanítónénik.




Ehhez a projekthez csak egy sál/kendő kell, és textilfilc. Kapható sötét textilre való filc is, ezzel bármilyen anyagra rajzolhatunk, látszani fog. Mi most egy költséghatékonyabb megoldást választottunk, mivel egy egész osztálynak kellett biztosítani az eszközöket, maradt a szinte bárhol kapható "sünis" ICO T-shirt textilmarker. A többi a kis alkotókon múlik, innentől bármi és akármi jól fog mutatni. Jó alkotást! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Karácsonyfadíszek még mindig