2017. december 6., szerda

Lelőhelyek


A következő bejegyzésért senki nem fizet nekem, csak a félreértések elkerülése végett. ;)

Mielőtt bármilyen kreatív munkába fognánk, szerintem érdemes alaposan körüljárni, hogy az alapanyagokat mennyiért tudjuk beszerezni. Mert bár az alkotás öröme nem mérhető pénzben, ahogy az sem ha a saját vagy családunk otthonát a mi kezünk munkája díszíti, azért az sem elhanyagolható szempont, hogy a kreatív hobby üzletek sokszor olyan áron adják az alapanyagot, hogy a végén sokkal drágább lesz, mintha készen megvennénk.

Ezért szeretnék most adni pár tippet, ahol szerintem jó áron juthatunk hozzá szezontól és ünneptől függetlenül a hozzávalóinkhoz.

Opitec

Csak online áruháza van. Többször rendeltem már tőlük, sok témában (karácsonyi dekorkellékek, papíráru, ékszer alapanyagok, stbstbstb) minden termékük minőségi. Nagyon "veszélyes" hely, óriási a választék, gyakorlatilag minden kapható, ami kellhet a barkácsoláshoz. A szállítás 4-5 munkanap általában, mert Németországból érkezik a csomag, de megéri kivárni. ;)

Golddekor

Virágkötészeti termékek és dekorációs alapanyagok aranybányája. Az idei adventi asztaldíszeim alapjait tőlük vásároltam, gyakorlatilag az eladásig egyik sem jutott el, mindre lecsaptak a barátaim, családtagjaim. :) Szintén jó minőségűek a termékeik, legalábbis amit eddig rendeltem.


+1 tipp:
Már tavaly is, de idén is elég sok alapanyagok találtam az Aldiban. Gyertyák, karácsonyi fűszerek (csillagánizs, fahéj, narancskarika), termések, nagyon jó áron. Ha van a közeledben Aldi, érdemes többször ellátogatni, mert nagyon hamar elkapkodják.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Karácsonyfadíszek még mindig