2017. április 7., péntek

Selyempapír konfetti


Ha létezik olyan jelenség, amit kitiltottam a mindenkori lakóhelyemről, az biztosan a konfetti. Legalábbis benne van a top5-ben. Szerintem mindenki ismeri a húsvétkor talált szilveszteri konfettimaradékot a szőnyeg alatt, kanapé mögött, számítógép billentyűzetében és a radiátorban.

No de most kivételt tettem, sőt, én magam gyártottam le egy kisebb mennyiséget belőle.

Amire szükséged lesz:

- selyempapír
- olló

Végtelenül egyszerű, és mivel te magad készíted, a mérete is a felhasználásához változtatható. Természetesen nem olyan szép, mint a mintalyukasztóval kiszúrt szabályos körök, de cserébe nagyobb mennyiség elkészítése sem vesz igénybe túl sok időt. Nekem most kisebb méretűre volt szükségem.

Vegyél egy darab selyempapírt, tetszőleges méretű csíkokra vágd fel, majd ha ez megvan, kockázd fel. 


Ennyi. :) És már lehet is dobálni, lufiba tölteni, asztalra szórni, és így tovább....




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Karácsonyfadíszek még mindig